13 de gener del 2012

Valoracions finals

Hem acabat la pac, el projecte, per tant, hem acabat els continguts de l'assignatura.

He de dir que hem treballat dur i de forma molt coordinada i cooperativa (la meva companya i jo). Aquest fet ens ha facilitat gaudir de la feina i hem vist més fàcilment el camí.

Penso que hem realitzat un aprenentatge significatiu i molt cooperatiu; per tant considero que hem assolit amb escreix el que se'ns ha demanat.

Vull donar les gràcies a la meva companya Mara pel seu optimisme, serenitat i treball: Mara hem fet un bon tàndem!!!

Amb aquestes dues pacs he après molt de les nntt encamindes al món educatiu. Caminant i, ensopegant i tornant a caminar, sempre mirant endavant, és com hem après....; i el que veia com l'Everest al principi ha resultat ser la Mussara...hehehe, amb treball continuat i esforç, evidentment...

Gràcies a aquesta assignatura he aprés a fer mapes conceptuals amb cmaps tools, a treballar amb la wiki, a fer un blog amb cara i ulls, a treballar de forma coordinada (i sense agobiar-me massa, cosa difícil d'aconseguir amb mi) per a encarar positivament el nostre projecte final.

Com a crítica constructiva dir que considero un excès d'hores dedicades pel nombre de crèdits establerts en aquesta assignatura. Jo li donaria un total de 9 crèdits a aquesta àrea de la carrera. Amb tot vull tornar a repetir que hi ha hagut un bon aprenentatge, per tant, benvingudes les hores dedicades.


Ah, i gràcies per les 1300 visites que porto avui!!! M'han ajudat també a veure que la meva feina ha estat seguida!
Per cert, el blog de la meva companya Mara també és molt interessant...

4 comentaris:

  1. Moltes gràcies per ser la compi més genial

    ResponElimina
  2. Gràcies a tu, per ajudar-me a fer aquest camí fàcil!

    ResponElimina
  3. Felicitats Iolanda, el teu comentari sobre el procés que has fet sobre aquesta assignatura m'ha sembla realment molt sincer!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Cintia, la veritat és que sí...
    Petons.
    Iolanda

    ResponElimina